Dalarna

Foto Privat

Ungdomar se hit

Vi söker ungdomar som vill jaga

2014-11-06

Jag heter Mikael Back och är ansvarig för Jägareförbundet Dalarnas ungdomsverksamhet.

Detta med ungdomars introduktion till skog, natur och jakt är något jag tycker är otroligt inspirerande och roligt !

Det som just nu under hösten 2014 händer är vi håller på att bygga upp ett heltäckande nätverk i länet med engagerade personer så att vi kan erbjuda ALLA ungdomar i Dalarna som har ett intresse av att komma i kontakt med jakten att också få det !

Under våren 2015 kommer vi även att arrangera " jaktens dag " vilket innebär att Jägareförbundet kommer att besöka så många mellanstadieskolor som möjligt under samma dag och tid för att presentera vad vi står för !

Till dig som läser detta och är mellan 10-20 år och vill veta mer om natur, vilt eller jakt så tveka inte att höra av er till mig, eller be någon vuxen ringa om det känns bättre !

Ni når mig enligt nedan !

Mikael Back

mikael@dala-service.se