bakgrund

Norrbotten

Ny satsning på jaktberättelser

Vi ser att intresset att få dela med sig av sina upplevelser inom jakten är stort. De sociala medierna fylls av bilder och korta inlägg från mer eller mindre lyckade jakter i skiftande miljöer och i skiftande sällskap. Men vi tror att behovet också finns att fördjupa sig mer i vad som har hänt.

2015-11-11

Jägareförbundet Norrbotten kommer därför att på prov publicera berättelser och kåserier från medlemmar/jägare som vill berätta om sina upplevelser. Dessa publiceras allt eftersom de kommer in.

Vi hoppas på ett varierat utbud av berättelser som vi är säkra på finns därute. Vi kommer att vara generösa med att pubicera och texterna kommer författaren själv att få ansvara för. Självklart måste vi ta vårt ansvar för vår egen sida vilket gör att vi förbehåller oss rätten att sovra i publiceringarna om vi finner det nödvändigt av en eller annan orsak.

Vi inleder med en berättelse om en harjakt skriven av Jeanette Bergman Weihed

Vi ser fram emot texter och bilder från era jakter som ni vill dela med er utav!

Skicka dessa per mail till oss genom att klicka här!