Norrbotten

VÄRVA FEM NYA MEDLEMMAR OCH FÅ EN KÖTTKVARN!

Ju fler vi är, desto starkare förbund blir vi. Det förbättrar möjligheterna för oss att bevara och utveckla den svenska jakten!

2015-11-24

Du som jägare är en viktigt länk till jaktlagen och andra jägare ute i skogen.
Därför kommer här en möjlighet att både stärka förutsättningarna för den svenska jakten och uppgradera utrustningen i slaktboden!

Alla som före 31 december 2015 värvar fem nya medlemmar till Svenska Jägareförbundet får en köttkvarn till ett värde av 2380 kr! OBS att detta endast gäller medlemmar i Mitt Norrland, Norrbotten och Västerbotten.

Du värvar enklast genom att:

• Logga in på "Mina sidor”
  • Klicka på rutan nere till höger där det står ”Köttkvarnskampanj". Där fyller du i formuläret , så skickas en avi direkt till den nya medlemmen via epost.
  • På mina sidor kan du sedan enkelt se om de du värvat betalat under ”värvningar” uppe i menyn. Fem värvade medlemmar som betalat före 31 december ger dig eller ditt jaktlag en köttkvarn.

Du kan även ladda ner en blankett nedan som du skriver ut, fyller i och skickar till oss så skickar vi ut en avi till den nya medlemmen.

Skriv ut och fyll i formuläret här