Förbundsnyhet

Jägareförbundet finns med på Swedish Game Fair på Tullgarn. Välkommen att besöka oss!

Jägareförbundet på årets största jaktmässa Swedish Game Fair

Kom till årets största jaktmässa Swedish Game Fair 25-27 maj på sörmländska Tullgarn. Jägareförbundet finns med under alla dagar.

Alpo Syväjärvi

2018-05-16

Vi bjuder på många spännande möten och utmaningar i vår monter. Skytte med vår simulator och tävlingar med fina priser, trofébedömning och svar på frågor om jakt och viltvård.

Vi vill gärna bli fler! Ju fler vi är, desto bättre kan vi nå ut med vad vi arbetar för och har uppnått.

Ta med dig en vän som är nyfiken på jakt eller har tagit jägarexamen och inte redan är medlem. Jägareförbundet bjuder på inträdet för den som blir medlem i entrén. Är du inte medlem och har förbetalt din entrébiljett, ger vi 100,- rabatt på medlemskapet i montern.

Satsning på ungdomar. Swedish Game Fair och Jägareförbundet lyfter fram ungdomarna, framtidens viltvård och jakt. Möt våra unga som driver nätverket Unga Jägare för medlemmar 15-25 år. De utvecklar vår ungdomsverksamhet med nya aktiviteter och andra som görs på nya sätt.

- Kom och träffa vår personal och våra förtroendevalda över en kopp kaffe, vi vill så klart höra dina intryck och önskemål. Vi ser fram emot en väldigt spännande mässa med många trevliga möten med befintliga och nya medlemmar och nyblivna jägare, säger Alpo Syväjärvi, regionchef Jägareförbundet Mitt.

Ta med din trofé och få den bedömd och få med dig diplom och medalj!

Möt JAQT och jaktgårdarna Bogesund och Gålö i Stockholms län och våra blivande viltmästare. Hör mer om utbildningar som Vård i det vilda och Jägarexamen hos Studiefrämjandet. Njut av Öster Malmas underbara hamburgare och få svar på frågor hos medlemsservice.

Flera tävlingar med fina priser! Visa vad du kan om jakt och få chans på en Tikka T3 Varmint med ett belyst kikarsikte från Burris. Skjut i vår skyttesimulator och utmana dig själva och andra mässdeltagare. Dagens bästa skytt har chansen att vinna ett valfritt sikte från Swarovski Z8i-serien. Unga Jägare har fler priser att tävla om!

Hjärtligt välkomna!