Foto: Ola Wälimaa

Bra möte med LRF på Öster Malma

Svenska Jägareförbundet diskuterade gemensamma utmaningar, konfliktytor som behöver hanteras och samarbetsfrågor när LRF:s ordförande Palle Borgström och Thomas Bertilsson besökte Öster Malma.

2019-02-26

Torbjörn Larsson och Palle Borgström har tagit initiativ till att ha regelbundna möten och avstämningar.
– Detta var ett bra möte där vi diskuterade många olika frågor, säger Jägareförbundets ordförande, Torbjörn Larsson.
Syftet med att ha regelbundna möten är att hitta samarbete när den möjligheter finns, samt att ha en dialog kring ställningstaganden i aktuella frågor.
– Detta gör att vi idag har löpande dialog och samverkan med LRF. Detta är viktigt. LRF är en av våra gamla och viktiga samarbetsorganisationer, säger Torbjörn Larsson.