Foto: Lars-Henrik Andersson

Konsten att lyckas med toppfågeljakt

Nu finns ytterligare ett tillfälle för er som missat den populära föreläsningen av Niklas Lundberg. En spännande digital föreläsning i toppjaktens tecken, i samarbete med Studiefrämjandet. En stark upplevelse på ett fantastiskt vilt som kräver en hel del av jägaren.

2021-01-21

Under några timmar guidar Svenska Jägareförbundets Niklas Lundberg er genom filmer och frågestund på chatt. Alltifrån kunskap om viltet, grunder och strategier till utrustning och viltet efter skottet. Niklas bjuder på en hel del tips och problemlösning för skidturer över orörda myrar i djup snö. Toppfågeljakt är en stark upplevelse på ett fantastiskt vilt väl värt att utföra såväl som bevara.

Tisdag 26 januari kl 19.00-21.00

Föreläsningen är gratis för medlemmar i Svenska Jägareförbundet. Anmäl dig här

Är du inte redan medlem hör du av dig till medlemsservice på telefon 020-22 00 10 eller mejlar medlem@jagareforbundet.se