Köpa en ny Toyota med medlemsrabatt och få pengar tillbaka - Svenska Jägareförbundet

Köpa en ny Toyota med medlemsrabatt och få pengar tillbaka

Vilket kap! Som medlem i Svenska Jägareförbundet får du både medlemsrabatt och pengar tillbaka när du köper en fabriksny Toyota. Du får dessutom 10 procents rabatt på all fabriksmonterad extrautrustning. Rabatten fungerar på alla modeller, från lilla Yaris till en LandCruiser.

När du köpt din nya Toyota så anmäler du här i formuläret att du vill ha din bonus. Rabatt och bonus beror på vilken modell du köper. Rabattens och bonusens storlek hittar du här. Som exempel får du åtta procents rabatt på inköpspriset på en Toyota Yaris och 2 500 kr i bonus medan en Toyota LandCruiser ger nio procents rabatt och 8 000 kr i bonus. Rabatterna gäller alltid utifrån gällande bruttoprislista.

Avtalet med Toyota gäller för affärer tecknade efter 2019-04-01 då avtalet började gälla. Du behöver också uppge till säljaren att du vill använda avtalet och visa upp ditt medlemskort. Annars gäller inte rabatten. Detta är en medlemsrabatt som endast gäller dig som privatperson.

OBS att du måste fylla i samtliga uppgifter i formuläret för att kunna få bonusen. Felaktigt ifyllt formulär kommer att försena utbetalningen.

Har du fyllt i alla fält korrekt så kommer dina pengar att sättas in på ditt konto. Utbetalningar görs varje kvartal av de bilar som är levererade (början av juli, oktober, januari och april).

Namn
Personnummer
Medlemsnummer
Adress