Bli medlem i Svenska Jägareförbundet nu, så bjuder vi på entrébiljetten till Elmia Game Fair 2023. Foto: Jan Henricson

Bli medlem så bjuder vi på entrén

Gör så här för att bli medlem och få din rabatt:

1. Gå till sidan Bli medlem på jagareforbundet.se, fyll i dina uppgifter och betala ditt nya medlemskap.
  2. I bekräftelsemejlet du får till din uppgivna e-postadress hittar du länken till erbjudandet där du också kan boka din biljett.

Biljetten är giltig för fri entré valfri dag till Swedish Game Fair 2023.Ordinarie pris är 250 kr.

Bli medlem här!

Elmia Game Fair 2023 arrangeras i Jönköping torsdag 18 maj – lördag 20 maj.

Om Svenska Jägareförbundet

Sedan 1830 har Svenska Jägareförbundet arbetat för viltet och jakten i Sverige – ett arbete som aldrig avstannar och ständigt utvecklas. Vi är ett förbund öppet för alla, som vill att fler ska få uppleva jakt och viltvård och som verkar för att öka omvärldens kunskap om samspelet mellan vilt, människa och samhälle.

Med kunskap, erfarenhet och fakta arbetar vi för att bevara och utveckla den svenska jakten och viltvården. Allt för jaktens och medlemmarnas bästa – i dag och i morgon.

Alla vi på förbundet, som medlemsservice, jaktvårdskonsulenter och ideellt engagerade medlemmar finns till hands för dig som medlem över hela landet, oavsett om du är ny i jakten eller har jagat sedan barnsben.

Varmt välkommen att möta oss i våra montrar!

2023-04-11 2024-04-10