Digitalt medlemskort - Svenska Jägareförbundet

Svenska Jägareförbundet

Meny

Digitalt medlemskort

At ha ditt medlemskort i mobilen är en utmärkt enkel och smidig lösning för att alltid ha det med dig! Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna om det digitala medlemskortet. Saknar du något, hör av dig till medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10.

Om jag inte längre vill ha digitalt medlemskort utan ett vanligt på papper, hur gör jag?
Kontakta Svenska Jägareförbundets medlemsservice, så hjälper vi dej.

Hur hittar jag mitt kort i mobilen?
Klicka på appen PassWallet för Android och Wallet om du har iPhone så hittar du dina medlemskort i en lista.

Varför står det 2019 som giltighet på mitt digitala medlemskort? Det är ju 2018.
Svenska Jägareförbundets medlemsår är detsamma som jaktår, dvs från 1 juli till 30 juni året efter. Medlemsåret 2019 börjar alltså redan den 1 juli 2018 och räcker till den 30 juni 2019.

Jag har flera mobiler – hur gör jag då?
Du kan bara ha en aktiv version av medlemskortet. Har du flera mobiler och/eller läsplattor måste du välja vilken du vill spara ditt medlemskort i. Laddar du ned samma medlemskort till olika mobiler blir de inaktiverade av säkerhetsskäl.

Mitt medlemskort är bara giltigt månaden ut. Vad beror det på?
Det beror på att du betalar ditt medlemskap med autogiro varje månad. Medlemskortet i din telefon uppdateras automatiskt varje månad, så snart en betalning har registrerats.


  • Dela med e-mail
  • Skriv ut
2018-07-05 2019-10-28