Deltagarna i 2018 års medlemsvärvarjakt, nöjda efter en toppendag i skogarna runt Öster Malma.

Jägarskolekampanj 2018/19

När du som jägarskoleledare värvar nya medlemmar till förbundet, behöver dina elever bara betala halva priset för sitt medlemskap första året. Som tack för hjälpen får du ett presentkort, värt 125 kronor, per värvad betalande medlem och chansen att jaga klövvilt på Öster Malma.

Tack för att du som kursledare i jägarskolan värvar nya medlemmar till Svenska Jägareförbundet. Många medlemmar ger förbundet mer muskler. Det ökar vår gemensamma styrka i jaktliga frågor.

Som stöd i ditt arbete finns här bra material som du fritt kan använda. En informationsfilm om förbundet (Vad är Jägareförbundet? 14 minuter) och vår reklamfilm Ståndskallet (1 minut). Förbundets uppdaterade värvningspresentation (powerpoint, daterad 18-11-05) är också användbar.

Såhär anmäler du nya medlemmar
Logga in på Mina Sidor så kan du enkelt se vilka du värvat och om de betalat. Där anmäler du också nya medlemmar. Klicka på  Jägarskolevärvningar (till höger på sidan) och följ instruktionerna.

När du anmält en ny medlem via Mina Sidor, går en avi iväg med epost till den du värvat.

Har du inte tillgång till internet kan du skriva ut en värvningslista (längst ner på sidan), fylla i och posta den till oss; Svenska Jägareförbundet, Öster Malma, 61191 NYKÖPING. Där registreras medlemarna och avier sänds via epost eller vanlig post till dem.

Det går också att den du värvat betalar direkt med swish. Be henne/honom skriva in sitt personnummer (tio siffror), att det gäller jägarskolan och att du (personnummer eller medlemsnummer) är den som värvat.

Kampanjen
Vi erbjuder Ordinarie och Ungdomsmedlemmar halva ordinarie priset första året. Erbjudande gäller endast dessa två kategorier eftersom förbundets tidning Svensk Jakt innehåller mycket nyttig kunskap för den nyblivne jägaren.

• Kategorin Ungdom gäller upp till och med 25 år och kostar 150 kr (eller med autogiro 13 kr/månaden)
  • Ordinarie medlem kostar 300 kr (25 kr/månaden).

I medlemskapet ingår, förutom försäkringar och medlemsrabatter, elva nummer (ett år) av tidningen Svensk Jakt.

Dina premier
Som premie kan du kan välja mellan presentkort, värt 125 kronor per värvad betalande medlem, hos Jaktia, Jaguargruppen eller presentkort i vår egen webbutik. (Räkneexempel: 3 värvade betalande medlemmar 3x125 kr = 375 kronors presentkort.)

Fyll i formuläret nedan så vi vet vilket presentkort du vill ha. De skickas ut en gång per år, efter jaktårets slut.

Medlemsvärvarjakt på Öster Malma
Varje femtal värvade, betalande medlemmar ger dig en chans i lottriet om en plats i förbundets mycket uppskattade medlemsvärvarjakt . De tio lyckliga vinnarna får vara med på en dags klövviltsjakt på Jägareförbundets anläggning Öster Malma med slottsmiddag och övernattning. Det finns också tid att umgås och utbyta erfarenheter med varandra.

Frågor
Kontakta vår medlemsservice medlem@jagareforbundet.se  eller 020-22 00 10.

VÄLJ DIN PREMIE HÄR
Namn