Medlem

Rabatter hos Widforss.se

Fina rabatter för enklare styckning!

Fina rabatter på styckprodukter för dig som medlem. Snart är vildsvinen ute på fälten igen och så nu är det dags att slipa knivarna och passa på att komplettera lite i slaktboden.

2018-03-27

Svensk Jägareförbundet jobbar ständigt för att våra medlemmar ska få fortsätta jaga i världens bästa jaktland. Men in nog med det, vill att vårt medlemskap ska ge tillbaka så mycket som möjligt, därför får nu medlemmar i förbundet 15% rabatt på utvalt sortiment av styckprodukter för ”hemmastyckaren” hos Widforss.se

Gå in på Mina Sidor för att erhålla din rabattkod.

Svenska Jägareförbundet arbetar för småskalig försäljning av vildsvinskött. Vi vill ge jägarna möjligheten att sälja vildsvinskött på samma sätt som annat viltkött. Då får fler möjligheten att äta det klimatsmarta och goda vildsvinsköttet.

Är du inte medlem än men vill också att jägarna ska få sälja vildsvinskött? Stöd oss i arbetet och bli medlem här.

Du har väl inte missat att du som medlem får Sveriges billigaste trikinprov hos kollamasken.se och 20 procents rabatt på hygienprodukter till slakten hos hygienshoppen.se