Svensk jakt - din bästa medlemsförmån! - Svenska Jägareförbundet

Medlem

Svensk jakt - din bästa medlemsförmån!

Du som är medlem med tidning får hundratals sidor fullmatade med jaktäventyr, tester, vapenartiklar och jaktnyheter – direkt i brevlådan varje månad. Dessutom får du tillgång till allt premiummaterial på Svenskjakt.se, via webbplatsen eller i mobilen/läsplattan via Svensk Jakts app.

2020-04-01

Svenskjakt.se får du dagligen de allra senaste jaktnyheterna. Du kan även läsa Svensk Jakts magasin som e-tidning, titta på webb-tv – och mycket annat. För att ta del av allt material på Svenskjakt.se behöver du bara aktivera din inloggning. Klicka här för att komma igång!

OBS att du loggar in med din e-postadress som användarnamn, så den behöver du registrera hos Jägareförbundet. Enklast gör du det genom att skicka ett mail till Medlemsservice eller ringa 010-22 00 10.

Riktig jaktjournalistik gör skillnad

Genom att välja medlemskap med tidning (gäller ordinarie medlem, ungdomsmedlem och stödmedlem) stödjer du Svensk Jakts arbete att granska jaktens alla makthavare. Det senaste året har Svensk Jakt avslöjat IT-skandalen på Naturvårdsverket, granskat skyddsjakten på varg och Sveaskogs planer på att skyddsjaga älg med helikopter, hårdbevakat Girjasmålet och Västmanlandsfallet – och mycket, mycket mer.

Riktig jaktjournalistik gör skillnad – för alla jägare.

Enklaste sättet att ta del av Svensk Jakt är via vår app – och bäst är appen för den som loggar in. Som inloggad kan du läsa allt premiummaterial och välja vilka ämnen du vill ha pushnotiser om. Så här fungerar Svensk Jakt-appen.

Du som ännu inte är medlem med tidning kan enkelt fixa det genom att kontakta Jägareförbundets medlemsservice per e-post eller ringa 010-22 00 10. För visst vill du också stötta Jägareförbundets arbete och Svensk Jakts journalistik?!