Jägareförbundet börjar använda Kivra - Svenska Jägareförbundet

Medlem

Jägareförbundet börjar använda Kivra

Så var det dags att förnya ditt medlemskap. Nytt för i år är att alla som har ett konto hos Kivra kommer att få sin medlemsavi direkt dit. Det blir ingen skillnad för dig som har e-faktura eller autogiro registrerat hos oss.

2020-05-07

Orsakerna till detta är flera. Vi vill minska klimatpåverkan och samtidigt erbjuda dig möjligheten att ta emot och hantera posten från oss digitalt. Att skicka avierna digitalt istället för med papperspost spar både pengar och miljö. Pengar som vi istället kan använda till bättre saker, som att jobba med de nya jakttiderna, se till att jägarna får sälja vildsvinskött som allt annat viltkött och projekt Rädda älgen.

När avin har landat på ditt Kivra-konto kommer du att få en e-postavisering om det. Därför är det bra om du redan nu loggar in på Kivra och kontrollerar att dina kontaktuppgifter stämmer.

Har du e-faktura eller autogiro så får du det som vanligt via dom kanalerna.

Är du en av dem som inte har något konto hos Kivra, kommer du att som tidigare få din medlemsavi i den vanliga brevlådan.

Har du frågor eller funderingar kring detta, hör av dig till Medlemsservice per e-post eller telefon 020-22 00 10.

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna om Kivra.