Ny medlemsrabatt: Monster hundmat - Svenska Jägareförbundet

Medlem

Ny medlemsrabatt: Monster hundmat

Såhär års går många hundar hårt och kan därför behöva lite extra bra foder. Monster hundmat finns både i torra varianter och på burk. Så praktiskt att ha med sig några burkar så hunden kan få ny energi snabbt! Medlemsrabatten om 20% gör det ännu lite bättre.

2021-09-16

Monster har hög protein- och kötthalt, är utan onödiga tillsatser, snällt mot mage och tarm och bra för tänderna. Du kan bara köpa Monster i zoobutiker.

- Vi är jättestolta över Monster, säger Anna Friberg på Tree of Pets och en av dem som ligger bakom det nya fodret. Det har tagit oss sju år att ta fram recepten. Fokus ligger på nordiska förhållanden och noga utvalda ingredienser från EU. Varje påse går igenom 120 (!) kvalitetskontroller innan den hamnar i din zoobutik.

Medlemsrabatten gäller dig som är medlem i jaktklubben, är registrerad på bonuscard.com och i anslutna butiker (klicka här för att visa anslutna butiker).

Du registrerar dig enkelt - och kan dessutom läsa mer om Monster Pet Foods villkor, förmåner och rabatter på bonuscard.com. Medlemskapet i Monster Pet Foods Jägarklubb är självklart kostnadsfritt!

Läs mer om Monster Pet Foods sortiment på www.monsterpetfood.se.