Medlem

Tävla och vinn en klövviltsjakt på Öster Malma

Ladda ner ditt digitala medlemskort under april månad och var med och tävla om en klövviltsjakt. För att vinna ska du ladda ner ditt medlemskort samt motivera varför just du ska vara med på en klövviltsjakt på Öster Malma. Tävlingsvinsten innehåller en dags jakt plus middag och övernattning.  KAMPANJEN AVSLUTAD 30 APRIL.

2022-03-31

I dagarna skickar vi ut en inbjudan till dig via e-post och/eller sms. Där finns en länk till appen Cardskipper, där ditt digitala medlemskort kommer att ligga. Klicka på länken du fått och ladda enkelt ner ditt digitala medlemskort. Gör såhär:

1. Följ länken i din inbjudan, kontrollera dina uppgifter och tryck på fortsätt, ladda sedan ner appen Cardskipper via Google Play/App
  2. Öppna appen och slutför din registrering genom att ange ditt mobilnummer.
  3. Nu kan du se ditt medlemskort i appen. Du får, utöver medlemskortet, tillgång till jakttabellen, erbjudanden och annan information från förbundet.
  4. För att delta i tävlingen behöver du skicka in en motivering till varför just du borde komma till Öster Malma för att jaga klövvilt. Klicka här för att nå tävlingsformuläret.

Även Svenska Jägareförbundet vill spara träd och bli mer digitala.

Från och med nästa år kommer jakttabellen att vara digital för alla medlemmar. Sedan kommer du att kunna ha både medlemskort och jakttabell på en armlängds avstånd i din smarta mobil. Det kommer att uppdateras automatiskt varje nytt jaktår så fort du betalat din medlemsavgift. Äntligen slut på tvättade, trasiga och kvarglömda medlemskort!

Självklart kommer du att kunna ha ditt medlemskort på papper, om du hellre vill ha det.

Så håll utkik efter din digitala inbjudan. Lycka till i tävlingen! Kom ihåg att du måste ladda ner ditt digitala medlemskort innan den 30 april.

Bara medlemmar som ännu inte laddat ner sitt digitala medlemskort kan delta.

Värdet på vinsten är 15 000 kronor och eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

En jury från Marknads- och Medlemsavdelningarna på Svenska Jägareförbundet kommer att utse den bästa motiveringen. Juryns beslut kan inte överklagas och anställda och förtroendevalda samt deras närstående kan inte delta i tävlingen.

Samtliga regler för Jägareförbundets tävlingar hittar du här.