Medlem

Bli medlem nu så får du 12 kg Monster hundfoder!

Monster Pet Food är ett nytt hundfoder, framtaget med fokus på nordiska hundars behov. Bli medlem under tiden 14-29 mars så får du 12 kg Monster hundfoder så din hund kan prova på ordentligt. Erbjudandet är värt mellan 700 och 1 000 kronor!

2022-03-14

Slå två flugor i en smäll, bli medlem själv och låt din hund testa Monster. Dessutom; blir du medlem nu så bjuder vi på våren och ditt medlemskap räcker ända till 30 juni 2023!

Gör såhär: Swisha medlemsavgiften (600 kronor för ordinarie medlem, 300 kr för medlem utan tidning och 300 kr för ungdomsmedlem) till 123 6261 986. Ange koden Monster + ditt personnummer i rutan för meddelande. Här hittar du fakta om vad som ingår i våra medlemskap.

Du får sedan ett SMS med ditt digitala medlemskort och ett med länk och koden du behöver för att få din säck med hundmat.

Därefter behöver du registrera dig i Bonuscards Jägarklubb för att kunna ta del av erbjudandet på Monster, detta gör du enklast via Bonuscard-appen eller på webben.

När du registrerat dig lägger du in koden du fått från oss. Sedan har du två veckor på dig att hämta ut din valfria 12 kg säck med Monster hundmat hos din närmaste återförsäljare.

Monster hundfoder finns för alla hundars behov, från den lilla valpen, pensionären eller den presterande jakthunden. Fodret har kött som första ingrediens, extra mag-/tarmsupport i from av pro- och prebiotika i alla produkter och gillas av hundarna. Mer information om de olika varianterna hittar du via länken.

Redan medlem? Du vet väl att du har 20% rabatt på Monster hundmat via Bonuscard om du registrerar dig i Jägarklubben? Ha ditt medlemskort redo när du registrerar dig här.