Medlem

Många nya medlemmar efter mässorna

Efter två fantastiska mässor i Lycksele och på Skokloster kan vi konstatera att vädret var sisådär men att väldigt många besökte vår monter men också valde att bli medlemmar hos oss. Så glädjande men gör att det kan ta ett par dagar innan just din betalning blir registrerad.

2022-05-31

Många tusen tog chansen att möta oss i våra montrar, skjuta simulator, delta i frågetävlingen, lyssna på våra föredrag och även bli medlemmar.

Det har väl sällan varit så stora och viktiga frågor som nu - både fjälljaktsfrågan och den stora ökningen av varg i vårt land engagerar många. Det märks också på antalet besökande i vår monter och alla de livliga diskussionerna. Tack för att ni kom och delade med er av kloka tankar och synpunkter, gjorde mässdagarna roligare och inte minst tack till alla er som blev medlemmar!

När din betalning landat i vårt system, kommer ett e-postmeddelande och inlogg till ditt digitala medlemskort. Då kan du som valt medlemskap med tidning också logga in och läsa allt premiummaterial på Svensk Jakt.

Har du problem med inlogget eller andra frågor? Kontakta medlemsservice!