Medlem

Medlemsrabatt: Monster hundmat

Monster hundmat tänker in alla hundars behov, från den lilla valpen till senioren och från den hårdjagande hunden till den med mindre energibehov. De olika varianterna finns både som torrfoder och på burk. Så praktiskt att ha med sig några burkar så jakthunden kan få ny energi snabbt! Medlemsrabatten på 20 procent gör det ännu lite bättre.

2022-06-30

Monster har hög protein- och kötthalt, är utan onödiga tillsatser, snällt mot mage och tarm och bra för tänderna. Du kan bara köpa Monster i zoobutiker.

- Vi är jättestolta över Monster, säger Anna Friberg på Tree of Pets och en av dem som ligger bakom det nya fodret. Det har tagit oss sju år att ta fram recepten. Fokus ligger på nordiska förhållanden och noga utvalda ingredienser från EU. Varje påse går igenom 120 (!) kvalitetskontroller innan den hamnar i din zoobutik.

Medlemsrabatten gäller dig som är medlem i jaktklubben och är registrerad på bonuscard.com samt i anslutna butiker (klicka här för att visa anslutna butiker).

Du registrerar dig enkelt - och kan dessutom läsa mer om Monster Pet Foods villkor, förmåner och rabatter på bonuscard.com. Medlemskapet i Monster Pet Foods Jägarklubb är självklart kostnadsfritt!

Läs mer om Monster Pet Foods sortiment på www.monsterpetfood.se.