Svenska Jägareförbundet

Meny

Vanliga frågor om Kivra

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna om Kivra.

Hur gör jag om jag inte vill vara medlem längre? Måste jag betala avin jag fått i Kivra?
- Nej, vill du inte längre vara medlem så behöver du inte betala din medlemsavi. För att slippa få meddelanden behöver du logga in i Kivra och kasta medlemsavin. Hör också av dig till Medlemsservice, så slipper du få fler utskick från oss.

Får jag en betalningsanmärkning om jag inte betalar?
- Nej, det får du inte.

Varför skickar ni via Kivra?
- I Kivra får du automatiskt utskick från de anslutna företag och myndigheter du har en relation till. I takt med att fler personer ansluter sig till Kivra får du automatiskt mer av din post digitalt.

Hur gör jag för att slippa utskick från en viss avsändare?
- Logga in på Kivra, gå till "Inställningar" och stäng av de avsändare du inte vill ha utskick från i Kivra.

Varför står det i Kivra att det är en faktura när det är en medlemsavi?- Det är en standardformulering som Kivra har, inga krav är knutna till detta. Det är helt upp till medlemmen om man vill fortsätta vara medlem.

Har du frågor om Kivra så är du välkommen att kontakta Kivras Kundtjänst på telefon 0770-457 000. Det finns också mer information på Kivras sida Så funkar Kivra.

Har du bytt adress? Vill ändra medlemskategori? Undrar du något annat om Jägareförbundet?
- Kontakta Medlemsservice per e-post eller telefon 020-22 00 10.


2020-05-07 2024-02-21