Dalarna

SvenskJakt söker

Upprop till Dalarnas jägare!

2017-03-22

Vi tror oss veta att det händer mycket intressant runt om i Dalarna som alla medlemmarna i Jägareförbundet Dalarna borde få veta! Många kretsar har aktiviteter som förtjänas att spridas till medlemmar också i andra kretsar. Givetvis finns det även enskilda medlemmar/jägare som ägnar sig åt verksamhet som vi andra skulle ha glädje av att få läsa om.

Vi uppgraderar just nu vår hemsida och vill givetvis att Jägareförbundet i Dalarna ska erbjuda sina medlemmar en intressant läsning. Därför behöver vi fler ”ögon och pennor” som ser och rapporterar till oss. En del material förtjänar förmodligen också publicering i Svensk Jakt – på webben och i papperstidningen.

Du behöver inte leverera något färdigt manus – skriv ett kort meddelande eller ring till oss om din aktivitet som du tycker att andra borde få veta och ha glädje av! Vi hjälper dig gärna med färdigställande av manus och foto – om du så vill! Självklart är vi bara tacksamma om du har material som från början är klart för publicering!

Om du vill skicka ditt bidrag direkt till Svensk Jakts regionala sidor är mailadressen regionalt@svenskjakt.se.

För de webb- och facebook- sidor för Jägareförbundet Dalarna skriv eller ring till oss:

Ulf Danielsson, ansvarig för hemsidan, tel. 070-528 2008.
E-post: ulf@gofisen.se

Christer Gruhs, länskommunikatör, tel. 070-533 3612