Dalarna

Jägareförbundet Dalarna anordna trofébedömning och föreläsningar

I december kommer Svenska Jägareförbundet Dalarna anordna trofébedömning och föreläsningar på ett flertal orter runt om i Dalarna. Nya som gamla medlemmar är välkomna.

2020-10-27

Träffa jägarvänner, drick lite glögg, prata jakt och lyssna på föreläsare. Ta även med din trofé då jaktvårdskonsulenter finns på plats och mäter och bedömer horn. Och är du inte medlem redan hjälper vi dig gärna på plats.

7/12 Dala-Järna/ Vansbro: Jägareförbundet Dalarnas ordförande Ulf Berg ger föredrag i vargfrågan och jaktvårdskonsulenter bedömer horn. Interjakt finns även på plats och visar jaktprylar och nya produkter.

8/12 Särna-Heden: Jaktvårdskonsulent föreläser om älgförvaltning, nya JAQT-ansvarig för Dalarna finns på plats och konsulent bedömer horn. Interjakt finns på plats och visar jaktprylar och nya produkter.

Vi ser framemot att träffa er - med anledning av covid-19 har det bokats stora lokaler.

För mer info om tider och plats, kika i kalender eller mejla britta.lundh@jagareforbundet.se som finns på kansliet i Falun