Dalarna

Fotograf:	Madeleine Lewander

Fotograf: Madeleine Lewander

Digitalt föredrag av Peter Ekeström

Jägareförbundet Mitt i samarbete med Studiefrämjandet Digitalt föredrag av Peter Ekeström Torsdag 25 mars 2021 kl. 19:00 ”Hundarnas språk – de fysiska signalerna”. Föreläsning Exklusivt medlemmar i Jägareförbundet.

2021-03-19

Anmälan på länken nedan. Kostnad 100kr. Endast medlemmar i Svenska Jägareförbundet.

Hundarnas språk – De fysiska signalerna Peter Ekeström Dogworks hund signaler språk (studieframjandet.se)

"Med fler än 150 bilder visar jag hundarnas signaler i olika situationer och vad de betyder.
Men jag vill också visa hur vi människor kan svara hunden på samma språk, med hjälp av fysiska signaler som alla hundar förstår.
Själv har jag jakthundar. Men alla hundar har samma språk, oavsett vad de är avlade för, och det är när vi förstår hundarna som vi verkligen kan kommunicera med dem.