bakgrund

Dalarna

Årets Jakt-Naturbild 2022

Vi vet att det årligen tas massor av vackra bilder under era vistelser i skog och mark, dela med dig av ditt minne och var med i vår tävling.

2022-12-07

Tävlingen är ett samarbete mellan Jägareförbundet Dalarna & Interjakt i Borlänge.

För att deltaga i tävlingen så delar du din bästa jakt/naturbild i kommentarsfältet i detta inlägg. För att deltaga måste du själv tagit bilden du delar.

Vi lägger givetvis högt värde på etiken så tänk på vilka bilder ni publicerar, undvik bilder med blod eller annat som kan kännas allt för stötande. Tänk även på GDPR och tillfråga eventuella personer som syns på bilderna så att det är ok att publicera. Facebook-sidans administratör förbehåller sig rätten att ta bort bilder som ej är etiskt försvarbara.

Vinnare av tävlingen blir den bild som har flest likes på Länsföreningens Facebook-sida vid tävlings slut den 31/12-22. Vinnaren belönas med en Hunter Premium Pro 4G viltkamera (värde 2 295kr)

Du når tävlingen via Jägareförbundet Dalarna facebook