Dalarna

Bilden tagen en tidig morgon i september 2022 då vinnaren var ute i Gulleråsen och pürschade bock. Foto Hampus Erik Gellerbrandt

Pris till vinnaren av fototävlingen

Så har vinnaren, i Årets Jakt/Naturbild 2022, Hampus Erik Gellerbrandt, fått sitt första pris. Priset överlämnades av Torbjörn Andersson Jägareförbundet Dalarna. Priset var en Hunter Premium Pro 4G viltkamera skänkt av Interjakt i Borlänge.

Vinnaren Hampus Erik Gellerbrandt (till höger) tar emot priset från fototävlingen. Foto Torbjörn Andersson

2023-01-15

Med över 400 bidrag och otroligt många "likes" som delades ut till bilderna var det till slut Hampus Erik Gellerbrandt bild från en tidig morgon i september 2022 i Gulleråsen då vinnaren var ute och pürschade bock.

Tävlingen avslutas på årets sista dag 2022. Håll koll på våra sidor på webben och facebook, dyker säkert upp någon mer utmanade tävling framöver.

Jägareförbundet Dalarna och Interjakt skickar ett stort grattis till vinnaren Hampus Erik Gellerbrandt.