Gävleborg

Medlemssidan

Logga in på Mina Sidor! På Mina Sidor kan du hämta ditt digitala medlemskort och jakttabellen, ändra kontaktuppgifter, skriva ut dina försäkringsintyg, få tillgång till särskilda medlemserbjudanden mm.

2018-12-03

Du hittar Mina Sidor längst upp på jagareforbundet.se

Användarnamnet är den e-postadress du har registrerad hos oss och ett lösenord skapar du själv första gången du aktiverar din inloggning. Finns din e-postadress inte i vårt system måste den läggas in innan du kan skapa ditt inlogg. Har du flera e-postadresser kan det vara värt att tänka efter vilken du registrerat hos oss!

Det är samma inloggningsuppgifter till de låsta artiklarna på Svensk Jakt som till Mina Sidor.

Behöver du hjälp? Kontakta medlemsservice, medlem@jagareforbundet.se eller 020-22 00 10. Du kan även hitta svar på de vanligaste frågorna här.