Gävleborg

PER CAPSULAM 2020

2020-05-12

Till samtliga medlemmar i Jägareförbundet Gävleborg

Hoppas allt är bra med dig och din familj i dessa annorlunda och utmanade tider! Årets årsstämma för Jägareförbundet Gävleborg kommer att gå till så att du som är utsedd delegat i din krets har fått ett mail med all nödvändig dokumentation för ”mötet”. Din ordförande kommer de närmaste dagarna att få en svarsblankett med pappersposten. En blankett till varje vald delegat i er krets. I kretsen får ni sedan komma överens hur och var ni fyller i dessa blanketter. Ordförande samlar sedan in samtliga svarsblanketter och skickar tillbaka i det bifogade svarskuvertet. Från länsföreningen kommer vi att ringa runt till samtliga ordföranden och kolla så allt är under kontroll och om det uppkommit några frågor när ni ska fylla i svarsblanketterna. Vi hoppas att Coronaläget förbättras fort och ger oss möjlighet att kalla alla kretsar till en ordförandekonferens i höst då behovet at träffas och diskutera för oss viktiga frågor känns som stort.

Lycka till med vårens jakter och viltvård samt håll er friska!

Mvh Styrelsen Gävleborg