Gävleborg

Inspiration till jakt

JAQT det kvinnliga nätverket inom svenska jägareförbundet kommer att hålla en digital föreläsning för kvinnor i region Dalarna – Gävleborg den 11 Maj kl: 19 – 21 med Ulrika Karlsson-Arne.

2021-04-20

Natur, djur, jakt och viltmat är Ulrikas passion. Före detta SVT-producent som nu arbetar med kommunikation på Svenska Jägareförbunde men även inspirerar via sociala medier som @swedishvenatrix

Hon vann den internationella tävlingen Extreme Huntress 2019 i USA och har senaste åren jagat i bland annat Zimbabwe, Alaska, USA, och Azerbajdzjan. Ulrika älskar utmaningar – hör hennes historia och bli inspirerad att våga tänka nytt.

Den som vill vara med anmäler sig till mig britta.lundh@jagareforbundet.se med sitt medlemsnummer senast den 6 Maj för att få en länk in till föreläsningen. Vet dom inte det så kan dom kontakta medlemsservice 020-220010 för att få det.