Gävleborg

Årsstämma

Då var den första fysiska stämman på 2 år avklarad och det var trevligt att äntligen träffas igen men vi hade även ett teamsmöte uppkopplat för de som inte kunde vara på plats.

2022-04-03

Stämman innehöll sedvanliga årsmöteshandlingar denna gång med avgående styrelseledamoten Tor Lindqvist Färila vid ordförandeklubban, samt besök av Mikael Samuelsson från förbundsstyrelsen och Sone Persson från Länsstyrelsen Gävleborg. Det delades även ut ett stipendium från Wallenbergska fonden till Ingemar Goude Norrala för sitt gedigna viltvårdsarbete. Sedan tackade vi av våra revisorer Per Englund och Bengt-Erik Liw från Österfärnebo för lång och trogen tjänst.

Styrelsen tackar alla deltagare för en bra stämma och ser fram emot det kommande verksamhetsåret.