Gävleborg

Foto: Malin Liljeholm

Känner du någon som är jaktintresserad men ännu inte tagit Jägarexamen.

Känner du någon som är jaktintresserad och ännu inte tagit Jägarexamen? Då har denne chansen nu. Nedan finner du alla Studiefrämjandets utbildningstillfällen i din närhet, som medlem i Svenska Jägareförbundet kommer denne att få ytterligare hjälp med sina studier.

2022-10-25

Här är alla kurstillfällen:

Jägarskolans teorikurs i Sandviken (studieframjandet.se)

Jägarskolans teorikurs i Hofors, jakt, jägarskolan, Jägarexamen, jägare vapenlicens (studieframjandet.se)

Jägarskolan teorikurs i Gävle (studieframjandet.se)

Jägarskolans teorikurs i Ockelbo jakt jägare jägarexamen ockelbo (studieframjandet.se)

Jägarskolans teorikurs i Sandviken (studieframjandet.se)

Att bli medlem i Svenska Jägareförbundet är busenkelt.

Som jägarskoleelev betalar du dessutom bara halva priset första året!

Swisha 300 kr för ordinarie medlem och 150 kr för ungdom (upp till 25) JF + personnummer till 123 62 61 986

Som värvare har du chansen att vara med och vinna en jakt på Öster-Malma med övernattning och slottsmiddag. Se medföljande länk.

Känns detta lockande?Be då den nya medlemmen att skiva in JS(mellanslag)personnummer(12 siffror mellanslag)värvarens.