Stockholms län

Foto Privat

Kom och träffa Jägareförbundet på Tullgarn

Välkommen 24-26 maj och prata jakt, medlemskap, hundar, viltförvaltning eller vad helst som ligger dig varmt om hjärtat.

2019-05-21

Självklart deltar Svenska Jägareförbundet på Swedish Game Fair 24-26 maj.
Hjärtligt välkommen in i vår monter och prata jakt, medlemskap, hundar, viltförvaltning eller vad helst som ligger dig varmt om hjärtat.
Du är alltid välkommen att kontakta vår Medlemsservice  eller  någon av våra jaktvårdskonsulenter runt om i landet.

Vi finns på det vanliga stället i Tullgarns slottspark. Vi vill gärna att du skall känna stor nytta av att vara medlem i Jägareförbundet och välkomnar varmt alla våra medlemmar samt blivande medlemmar att besöka oss på mässan.

Ta med din trofé till mässan och få den bedömd av någon av våra auktoriserade trofébedömare.

I vår skyttesimulator kan du testa dina skjutegenskaper mot rörliga mål på filmduk. Genom att skjuta deltar du också i tävlingen om ett fint pris från Zeiss. Länk till mer info

Gratis inträde om du blir medlem
För de som ännu inte är medlemmar, eller om du har någon kamrat som inte är medlem, så passa på att lös medlemskap eller tipsa någon om att lösa medlemskap hos Jägareförbundet vid entrén och gå sen in gratis på mässan. Då kan du även använda VIP entrén för smidigare passage in.

För dig som redan är medlem i något av länen: Gävleborg, Dalarna, Uppsala, Stockholm, Västmanland, Örebro, Södermanland, Värmland och Gotland, du har väl inte missat vår värvartävling där du kan vinna en jakt?  Här mer info om tävlingen!

Medlemskapet är givetvis mer än ett gratis inträde eller en jakt och det är vi alla medlemmar tillsammans som är Jägareförbundet och som är en förutsättning för den jakt vi har i Sverige idag och i framtiden. Du har många förmånder som  Medlem därtill alla jakter, kurser och träningar som arrangeras av våra kretsar, nätverk och på våra jaktgårdar.

Unga Jägare - nätverk för dig som är ung och gillar jakt
Vill du lära dig mer om jakt, skytte, natur och viltvård? Vill du ha roligt och få nya vänner med samma intressen som du? Då är Unga Jägare något för dig! Bara du är 15-25 år är du välkommen till Unga Jägare och många spännande aktiviteter. Om du är ny eller erfaren jägare spelar ingen roll. Välkommen att bli en del av vårt Unga Jägare-nätverk.
Kom och träffa oss i Jägareförbundets monter på Tullgarn 24-26 maj!

Gratis skytteshow för ungdomarÄr du mellan 13-25 år? Anmäl dig HÄR för gratisbiljett till skytteshowen Beretta Young Shooters  med Scott och Wendy Robertson!
En inspirerande show där två av världens bästa skyttar visar och tipsar ungdomar hur man blir en bättre skytt. Erbjudandet gäller ungdomar mellan 13-25 år och som är eller blir medlemmar i Svenska Jägareförbundet.

Stolt medlem -  i vår monter kommer vi har försäljning av några av våra produkter, inte minst vår storsäljare kaffe + kåsa!
För dig som inte kan träffa oss på mässan eller vill ha något som vi inte har med oss så hittar du både smått och gott i vår webbutik

JAQT - nätverk för jagande qvinnor i tiden
Är du kvinna och vill börja jaga? Då är JAQT nätverket för dig. Här får du stöd och hjälp av andra erfarna kvinnor att lära dig mer och utvecklas inom jakten.
JAQT är ett nätverk för alla kvinnor i Svenska Jägareförbundet. Vi finns för att visa hur många skickliga kvinnliga jägare vi är, dela erfarenheter och lära oss ännu mer om jakt, skytte, natur och viltvård. Kom och träffa oss i Jägareförbundets monter på Tullgarn 24-26 maj! Här kan du se filmen om JAQT

Välkommen!