Swedish Game Fair på Tullgarn 24-26 maj - Svenska Jägareförbundet

Swedish Game Fair på Tullgarn 24-26 maj

Jägareförbundet deltar självklart på Swedish Game Fair och vi få träffa dig i vår stora monter på det vanliga stället i Tullgarns slottspark

2019-05-05

Medlemstältet: Har du funderingar kring ditt medlemskap kan du här prata med vår kunniga personal. Du kan även köpa en del av våra profilprodukter som t.ex. vår nya och populära säkerhetskeps. Och naturligtvis kan du också köpa kaffe och kåsa för 20 kr och få påtår hela dagen. Vi har även en enkel tävling, tipstalong med några frågor, där du är med och tävlar om en Zeiss handkikare.

Trofébedömning: Här får du din trofé bedömd av våra auktoriserade trofébedömare. Alla svenska arter bedöms. En bedömning kostar 300 kr per trofé och en eventuell medalj 150 kr. Detta är kostnaden för medlemmar, för icke medlemmar kostar värderingen 600 kr per trofé.

Skyttesimulator: Här kan du testa dina skjutegenskaper mot rörliga mål på filmduk. Genom att skjuta deltar du också i tävlingen om ett Zeiss V6 kikarsikte.

Studiefrämjandet: Jägareförbundet är medlemsorganisation i Studiefrämjandet och i deras tält presenteras deras kursutbud och man förklarar hur man tar Jägarexamen. Vidare presenteras här Jägareförbundets nya Jägarskolebok som finns till försäljning sensommaren 2019.

Unga jägare: Prata med våra unga jägare om alla olika aktiviteter för dig mellan 15 och 25 år. UngaJägare arrangerar jakter, skytteträningar, utbildningar m.m.

JAQT: Jägarförbundet kvinnliga nätverk JAQT (jagande kvinnor i tiden) berättar gärna mer om aktiviteterna i Mälardalslänen.

Vi fortsätter också med Ny-Medlem-kampanjen utanför entrén – om Du som medlem tar med dig en kamrat som inte är medlem, men blir det utanför entrén så går han/hon in gratis på mässan.

Mer info och biljetter http://swedishgamefair.se/

Vi ses på Tullgarn! Välkommen!