Stockholms län

Foto Roland Levander

Sommarhälsning till våra medlemmar

Vi önskar alla ett GOTT NYTT JAKTÅR! Jaktvårdskretsarna och länsföreningen i Stockholms län jobbar framåt!

2021-06-29

Bäste medlem och jaktkamrat!

Vi har haft en omtumlande tid runt förbundsstämman. Det finns mycket att utveckla till det bättre i förbundet. I länsföreningen Stockholms län har vi sedan hösten haft olika tankar uppe om hur vi kan skapa ett närmare samarbete med jaktvårdskretsarna samt öka medlemsnyttan ännu mer.

Den 17 juni hade vi en digital kretskonferens, där alla kretsar utom en deltog. Det kom upp många bra förslag som vi ska arbeta vidare med. Jägareförbundet Stockholm har i många avseenden tagit de första stegen, utvecklingen av JAQT, start av UngaJägare och JaktCoach och nu ska vi öka samarbete och inflytande i vår egen länsorganisation.

Hör gärna av dig till din jaktvårdskrets om du som medlem har några tankar och förslag. Önskemål om kurser, träningar, jakter eller om hur ofta du vill få vissa typer av nyhetsmejl.

Med önskan om en härlig sommar och ett riktigt gott nytt jaktår!

Olof Lublin
Ordförande Jägareförbundet Stockholms län

LÄS HELA MEDLEMSBREVET HÄR

Om du inte fått detta medlemsbrev via mejl redan, saknar vi din mejladress. Skicka gärna ett mejl med ditt namn och medlemsnummer till medlem@jagareforbundet.se  så missar du inga kurser, jakter eller andra aktiviteter som länsförening, nätverk eller jaktvårdskretsar arrangerar.