Värmland

Vinn en jaktdag!

Vinn en jaktdag - värva en vän eller bli värvad! Förra årets medlemstävling är tillbaka med än fler jakter i potten. Hjälp oss sprida informationen om denna kampanj/tävling och ge andra möjligheten att komma med i vårt förbund och bidra till jakten i framtiden.

2019-03-04

Hur gör man?

Värva en ny medlem eller swisha och bli medlem i Svenska Jägareförbundet idag. Det nya medlemskapet sträcker sig ända fram till 30 juni 2020.

Nya medlemmar i Region Mitt har även chans att vinna en jaktdag för två varje månad från mars fram till maj 2019 genom att fylla i formuläret på HÄR

Vi på Svenska Jägareförbundet önskar dig lycka till! Samtidigt tackar vi dig som redan är medlem för att du stödjer oss i vårt arbete och hälsar även dig som ny medlen varmt välkommen.