Värmland

Onlinemässan har börjat !

Möt oss digitalt på onlinemässan Jakt och Fiske. Svenska Jägareförbundet finns på plats på onlinemässan Jakt och Fiske 8-10 maj. I vår digitala monter erbjuder vi dig livechatt, medlemserbjudanden, tävling, tips, recept, filmer och mycket mer.

2020-05-08

Kan inte ni jägare komma till oss, möter vi er online istället. Vi finns på plats på onlinemässan Jakt och Fiske i helgen. Det här är vårt sätt att möta er, att digitalt erbjuda kurser och utbildningar och berätta om det vi gör. Där kommer skyttefilmerna ”Björnpasset” och ”Vildsvinspasset” premiärvisas, i ett samarbete med Norma. Pontus Eriksson håller föreläsning om styckning av vildsvin. Vi har även en tävling på Svenska Jägareförbundets Facebook under mässhelgen, där ni kan vinna hundmat från Eukanuba.
Ni läser senaste nytt på Svensk Jakts webb och under söndagen går det att livechatta med jaktprofilen Ulf Lindroth kl 13-15. Då kan ni prata både rävlock och långhållsskytte, eller fråga om nya Jägareskoleboken som han skrivit.
Och för dig som ännu inte är medlem finns ett skarpt erbjudande just denna mässhelg.

För att delta i mässan måste ni registrera er på onlinemassan.com – vi ses!

Ulrika Karlsson-Arne