bakgrund

Västmanland

Foto: Nanna Hamilton

JAQT Program 2018

Nätverket bygger på att Du som aktiv jagande kvinna delar med Dig av idéer, aktiviteter och annat som Du tror kan vara av intresse för likasinnade.

2018-01-06

Rävklapp i Skultuna söndag 25 /2.
Anmälan till Katerina på mail: katerina@liptakova.com. Mer info kommer via mail.

Vapenvård på HMK i Västerås onsdag 14/3 klockan 18. Medtag egna vapen. Vi jobbar i grupp.
Anmälan till Åsa. asanoren3915@gmail.com

Hagelskytte med instruktör på Stockkumla jaktskyttebana söndag 15/4 klockan 12-15. Sporting och harbana. Medtag egen ammunition. Anmälan till Maria på mail: maria@kullagerservice.se.

Kretsskytte på Hallstahammars jaktskyttebana lördag 5/5 klockan 9.00.
Kretsen bjuder på liten ”jaktstig” med plåtfigurer, lerduvor och ammunition. Vi startar grillen efteråt.

Kulskytte på Stockkumla jaktskyttebana under Marias och Bosses jourvecka v 19.
Tisdag 8/5 och torsdag 10/5 klockan 17-20, samt lördag 12/5 och söndag 13/5 klockan 9-12. Medtag egen ammunition. Möjlighet finns att skjuta för älgmärke.

Svenska Bågjägareförbundet informerar inför bågjakt i Sverige.
Hallstahammars jaktskyttebana torsdag 24/5 klockan18-20. Vi bjuder på fika och smörgås.

Hagelskytte på Hallstahammars jaktskyttebana
Onsdagkvällar klockan 18-20 i maj , juni och augusti. Första 3 kvällarna har vi instruktörshjälp av Jocke.

Kulskytte på Hallstahammars jaktskyttebana tisdag 14/8 klockan 17-20.
Möjlighet finns att skjuta för älgmärke.

Kulskytte på skjutbiografen i Varpsund onsdag 3/10 klockan 10-13.
Anmälan till Elisabeth på mail: Elisabeth.Hellqvist@aroshamn.se. Kostnad 150 kr/person. Medtag eget fika.

Jakt i Hedemora. Heldag småvilt och andjakt på kvällen alt. enbart andjakt. Drevjakt f m, fältlunch, övningsskytte höga duvor e m, avslutning med andjakt och kvällsfika. Prel. lördag 20/10. Anmälan till Åsa:asanoren3915@gmail.com. Medtag egna vapen. Vi jobbar i grupp.

Följ informationen på vår Facebooksida och läs programmet på Jägareförbundet
Västmanlands hemsida. Där kommer uppdateringar och ändringar att stå.
Meddela era mejladresser till Åsa Norén, asanoren3915@gmail.com om ni vill få aktuell
information om programmet och annat. Telefon 070-302 10 55.
Meddela även till förbundet så de lägger in er i nya medlemsregistret.
Meddela Anna Sahlander om ni vill vara med i nätverket JAQT.
anna.sahlander@jagareforbundet.se

Här kan du ladda ner programmet för 2018