Västmanland

Foto: Kristina Nilsson

Webbredaktör Jägareförbundet Västmanland

Möt Kristina Nilsson, webbredaktör Jägareförbundet Västmanland!

2021-04-08

"And into the forest I go, to lose my mind and find my soul"

Ja, det kan väl kort beskriva mig själv. Jag älskar naturen och dess innevånare i alla dess former, oavsett årstid, väder och vind. En ny stig! Där har jag aldrig gått förut... undrar vart den kan tänkas leda mig? Kanske får jag se något jag aldrig sett förut! Jodå, visst händer det att jag går vilse, men det är ju också så man hittar nya vägar...

Är relativt nybliven jägare (tog jägarexamen 2020) vilket är fantastiskt roligt!

Som webbredaktör är jag även där lite av en nybörjare, men jag hoppas kunna vara er alla till tjänst med att publicera nyheter, resultat, kommande och genomförda aktiviteter m.m som kan vara till nytta för alla våra medlemmar att få ta del av.

Ni får självklart även komma med förslag om förändringar/förbättringar då webbsidan är till för Er!

Välkomna att skicka in era bidrag till mig via Webbredaktionen Västmanland.