Norrbotten

Snart är det dags för kretsårsmöten

Under februari är det dags för Jägareförbundet lokalt i jaktvårdskretsarna att hålla sina årsmöten. Den lokala verksamheten diskuteras och val görs av de som ska företräda Jägareförbundet på kretsnivå.

2020-01-09

Till kretsarnas årsmöten är alla medlemmar i Jägareförbundet välkomna för att lyssna, prata, träffas och välja sina representanter. Hur går det med skjutbanor, utbildningar, ungdomsverksamhet, jägarexamnesverksamheten, viltolycksorganisationen eller annan lokal verksamhet? Här finns möjlighet att föra fram egna åsikter och lyssna av vad andra tycker.

På Jägareförbundet Norrbottens hemsida är datum, tid och plats nu publicerat för samtliga kretsars årsmöten. Se till att boka av tiden i din kalender!

Inom kort kommer denna aktivitetssida också att fyllas upp med de utbildningar som planeras under våren. Känner du att du vill gå en kurs, se till att återkomma löpande till vår aktivitetssida för att se vad som erbjuds runt om i länet under året!

LÄNK till Jägareförbundet Norrbottens aktivitetssida