Norrbotten

Årsmöte Norrbottens Älghundsklubb 18 februari i Kalix

Härmed kallas medlemmar i Norrbottens Älghundklubb till årsmöte med föreläsning om Renmarkskommitténs utredning, utdelning av diplom och utmärkelser. Mötesdatum är lördagen den 18 februari med början 11.00. Plats: Kalix Folkets hus. Norrbottens Älghundsklubb är som organisation medlem i Jägareförbundet Norrbotten.

2023-01-23

För att fikat ska räcka till alla vill vi ha anmälan om deltagande insänt senast måndag den 13/2.
Du måste vara medlem i NÄK för att delta.
Du sänder din anmälan via e-post till norrbotten@alghundklubben.com

I anmälan skall namn och medlemsnummer anges

Verksamhetsberättelse kommer att finnas tillgänglig på NÄK:s hemsida i god tid innan årsmötet och på plats i Kalix.

Föreläsing om Renmarkskommitténs utredning
Innan årsmötet har du som medlem möjlighet att lyssna på föreläsning av Rune Raattamaa om Renmarkskommitténs utredning om hur den kan påverka bl. a. jaktprovsverksamheten i framtiden med anledning av jakträttsinnehavet.

Program.
11.00 Föreläsning, Renmarkskommitténs utredning
med Rune Raattamaa

12.00 Fika (klubben bjuder, anmälan krävs)