Foto: Kenneth Johansson

Foto: Kernneth Johansson

Viltvårdsprodukter

Här kan du beställa fällor, fågelholkar, hundburar, trofésköldar m.m.

I menyn till vänster finns rubriker på de produkter vi har till försäljning.

Som medlem i Jägareförbundet har du alltid ett billigare pris på våra produkter!

Bli medlem här

BESTÄLLER gör du via telefon, post eller mail. Uppge namn och antal på de produkter ni vill ha samt ert namn, adress (ej Box), telefonnummer samt personnummer alt. medlemsnummer. Frakt tillkommer alltid.

Har du önskemål om speciella mått på vår hundbur kan du alltid kontakta oss direkt för en diskussion.

Vi nås på telefon 090-14 43 00 alternativt ac@jagareforbundet.se samt
Jägareförbundet Norr
Formvägen 16
906 21  UMEÅ

LEVERANS av våra produkter sker med hjälp av Schenker Spedition som levererar godset hem till er (vissa medlemserbjudanden skickas som postpaket).

BETALNING: Alla angivna priser på hemsidan tillkommer det en fraktkostnad på. Vi fakturerar kostnaderna för produkten + frakt efter att ni fått er leverans. Vi tar inte ut någon faktureringsvgift. Fraktkostnaden varierar beroende på godsets vikt och storlek. Vill ni ha ett kostnadsförslag, kontakta oss.

REKLAMATION: Vid eventuell fraktskada, anmäl direkt till chaufför/utlämningsstället. För mer information, klicka här.

För beskrivning och förteckning av godkända fällor enligt Naturvårdsverket, klicka här för länk till Naturvårdsverkets hemsida.

2013-01-23 2017-08-21