Saknar du mejl från oss? - Svenska Jägareförbundet
MasterPage.Master

Mitt Norrland

Saknar du mejl från oss?

För att uppdatera din mejladress så skicka ditt medlemsnummer/personnummer samt aktuell mejladress till kristina.bergman@jagareforbundet.se så lägger vi in det i medlemsregistret.

2018-02-09

Vi har under året gjort en del mejlutskick genom medlemssystemet till våra medlemmar där vi bland annat informerat om aktuella medlemserbjudanden och aktiviteter i din närhet. Om du saknar att du inte fått något mejl från oss beror det förmodligen på att vi saknar en aktuell mejladress till dig. Mejladressen behövs också på ditt medlemskap för att du ska kunna skapa login till ”Mina Sidor” på hemsidan www.jagareforbundet.se där det går att se uppgifter kring det egna medlemskapet och ex. göra adressändringar, skriva ut försäkringsintyg och se genomgånga utbildningar. Om du är medlem med tidning så kan du också logga in och läsa Svensk Jakt som e-tidning. För att uppdatera din mejladress så skicka ditt medlemsnummer/personnummer samt aktuell mejladress till kristina.bergman@jagareforbundet.se så lägger vi in det i medlemsregistret.