Kretsårsmöten 2021 - Svenska Jägareförbundet

Mitt Norrland

Foto: Madeleine Lewander

Kretsårsmöten 2021

Medlemmar och ombud för lokalorganisationerna kallas till Jägareförbundets Mitt Norrlands kretsars årsmöten.

2020-12-16

Anundsjö JVK, tisdag 23/2 kl.19.00
Mötet sker digitalt. Anmälan om deltagande senast den 19/2 till Dick Danielsson, mail: dickdanielsson@telia.com Efter din anmälan får du genomgång av IT-verktyg för att kunna delta. Ev. frågor besvaras av:  Dick Danielsson 070-515 67 76, Karl-Åke Sandström 070-656 00 61.

Bergs JVK, tisdag 23/2 kl.19.00
Mötet sker digitalt. Prov av länkuppkoppling den 22/2. Läs mer på vår hemsida https://krets.jagareforbundet.se/berg/nyheter/digitalt-arsmote-23-februari-kl-1900/

Gide-Älvdal JVK, söndag 28/8 kl.18.00
Mötet sker digitalt via Teams. För att få inloggningslänk till mötet så anmälder du ditt deltagande till ordförande Jonny Englund via mejl: jonny.englund@alab.com

Hammerdals JVK, torsdag 25/2 kl.19.00
Mötet sker digitalt. Anmälan om deltagande senast den 19/2 till Daniel Modin, mail: daniel.modin@hotmail.se  Ev. frågor besvaras av: Daniel Modin 070-326 74 94.

Härjedalens JVK, söndag 28/2 kl.19.00
Mötet sker digitalt. Anmälan om deltagande senast den 26/2 till Torbjörn Amundsson, mail: tamundsson@hotmail.com Ev. frågor besvaras av: Torbjörn Amundsson 070-211 35 35.

Härnösands JVK, onsdag 24/2 kl.19.00
Mötet sker via Zoom. Anmäl ditt deltagande till jfharnosand@gmail.com
Vi kommer även tillgodose en lokal för maximalt 6 personer.

Högsjö JVK, torsdag 25/2 kl.19.00
Mötet hålls digitalt. Anmälan om deltagande senast 22/2 till per-olov.hellstrom@kramfors.se
För att testa att allt fungerar har vi ett testmöte tisdag 9/2 kl 19.00. Har du frågor maila eller ring PO Helllström tel. 070-40 681 66

Indals-Liden JVK, måndag 22/2 kl.19.00 (Anslutning från 18.30)
Mötet sker digitalt, troligen via Teams och röstning via Menti-appen. Anmälan till: iljvk.webb@gmail.com Uppge medlemsnummer och mejladress i din anmälan.

Junsele JVK, tisdag 23/2 kl.19.00
Mötet sker digitalt. Anmälan om deltagande senast den 19/2 till Christer Lindgren, mail: christer.lindgren@ostanbacktimmerhus.se Efter din anmälan får du genomgång av IT-verktyg för att kunna delta. Ev.frågor besvaras av: Christer Lindgren 070-394 79 44 eller Nils-Anders Forssèn 070-263 93 03.

Kramfors JVK, torsdag 18/2 kl.18.30 (Anslutning från 18.00)
Mötet sker digitalt via Zoom. För mer info se kretsens hemsida http://kramforskretsen.se/

Krokoms JVK, söndag 30/5 kl.19.00
Mötet hålls utomhus på stora läktaren vid Föllinge Hembygdsgård. Hornmätningen börjar kl.18.00

Ljungandalens JVK, torsdag 25/2 kl.19.00 (Anslutning från 18.00)
Mötet sker digitalt via Zoom, dit ni får en länk efter anmälan. Vi finns också tillhands för hjälp med det tekniska i Fränsta, Ljungaverk, Erikslund, Ånge, Östavall och Överturingen.
Anmälan senast 22/2 för deltagande på Zoom eller valfri ort till vår sekreterare Bert Hägg: 070-228 64 75 eller mail: bert.hagg@haggfullerton.se Max antal deltagare per ort enligt Folkhälsomyndighetens rekommendation.

Ragunda JVK, tisdag 9/2 kl.19.00
Mötet sker via Zoom. För mer information inför mötet se under denna länk på kretsens hemsida:

Resele-Ådalsliden JVK, Årsmötet framflyttat till maj månad. Återkommer närmare med mer info.

Sollefteå-Långsele JVK, onsdag 17/2 kl.19.00
Mötet sker via Zoom. Se mer info på kretsens hemsida https://krets.jagareforbundet.se/solleftea-langsele/

Strömsunds JVK, tisdag 23/2 kl.18.00
Mötet sker digitalt. Anmäl ditt deltagande via mejl till: bakrustorpet@gmail.com  senast  22/2 kl.20.00. Mer info finns på kretsens Facebook-sida.

Sundsvalls JVK
Styrelsen för Jägareförbundet Sundsvalls jvk har beslutat att flytta årsmötet för verksamhetsåret 2020. Anledningen är den pågående pandemin och de begränsningar som gäller för anordnande av sammankomster. Styrelsen planerar att genomföra årsmöte under juni månad. Tid och plats för årsmötet kommer att meddelas på sedvanligt sätt. Vid frågor kontakta styrelsen. https://krets.jagareforbundet.se/sundsvall/styrelse/

Sundsvalls V.a JVK, tisdag 23/2 kl.19.00 (Anslutning från 18.30)
Mötet sker via Zoom. Anmälan görs via följande formulär: shorturl.at/elHPS
Följ oss gärna via Facebook för mer information: https://www.facebook.com/JagareforbundetSundsvallvastra

Timrå JVK, tisdag 16/2 kl.19.00
Mötet sker digitalt. Se mer info på kretsens Facebooksida.

Västjämtlands JVK, tisdag 23/2 kl.19.00
Mötet sker digitalt. Anmälan om deltagande göra via mejl, rikard_linden@hotmail.com

Örnsköldsvik JVK, torsdag 25/2 kl.19.00
Mötet sker digitalt via Zoom. Anmälan senast 22/2 till Rebecka Eriksson erikssonrebecka@outlook.com

Östersund-Bräcke JVK, söndag 28/2 kl.18.30
Mötet sker digitalt via Zoom. Anmäl ditt deltagande via mejl till susanne.kretsenosdbr@gmail.com Efter anmälan får du ett mejl länk för mötet. Vi erbjuder också 2 fysiska mötesplatser med max 8 personer för de som ej har möjlighet till dator/ telefon/ipad. För de som bor i Bräcke med omnejd skall anmäla sig till Henrik Karlsson 070-257 06 99. För de som vill närvara i Östersund anmäl till 070-378 84 37 Erja Birath.