Ungdoms- och integrationsansvarig

Svenska Jägareförbundet vill fortsätta att utveckla sitt arbete inom ungdom och integration. Ungdomsarbetet är i ett spännande utvecklingsskede och förbundet kommer under det kommande året att fatta beslut om hur vi ska arbeta och organisera vårt ungdomsarbete. Det pågår också samtidigt ett projekt som ska ge underlag till beslut inom området. Vi söker därför en person som vill arbeta med dessa frågor på projektbasis under ett år.

Arbetet bedrivs i samarbete med förtroendevalda i länen, där ungdomsansvariga jaktvårdskonsulenter stödjer arbetet. Det förekommer resande i arbetet och du måste ha körkort och egen bil.

Utbildningsbakgrund: Eftergymnasial utbildning, samt erfarenhet av ungdomsarbete, samt goda datakunskaper och vana av sociala medier är ett krav. Erfarenheter inom verksamhetsutveckling är meriterande.

Varaktighet: Projektanställning under ett år, med start snarast möjligt efter 1 augusti.

Placering: Öster Malma. Observera att det finns hundar på arbetsplatsen.

Anställningsintervjuer: kommer att ske löpande.

Sista ansökningsdag: 2017-06-28

För mer information: kontakta kommunikationschef Magnus Rydholm, 070-319 66 76, magnus.rydholm@jagareforbundet.se

Fackliga kontaktpersoner: Akademikerförbunden Thomas Ohlsson 044-12 93 41, JTF Björn Sundgren 0920-23 18 40, Unionen Anna-Lena Ekström 0155-24 62 30.

Ansökningar skickas till jobba@jagareforbundet.se

Svenska Jägareförbundet bildades 1830 och är en av Sveriges största medlemsorganisationer. Förbundet har cirka 110 anställda med ett flertal kontor från Luleå till Kristianstad. Jägareförbundet har dessutom statens uppdrag att leda delar av den svenska jakten och viltvården.

2017-06-13 2017-06-13