Skytte på Öster Malmas skjutbana

Vi har Svenska Jägareförbundets fina skjutbana med alla former av jaktskytte till vårt förfogande. Traditionell älgbana med elektronisk markering. Kulskytte på olika avstånd mot olika djurfigurer för att göra träningen så jaktlik som möjligt. Hagelskytte med oändliga möjligheter. Vid er sida har ni naturligtvis Öster Malmas duktiga instruktörer.

Hagel och kulskytte

Träna jaktnära skott på rörliga djurfigurer och olika avstånd på älgbanan eller viltmålsbanan. För att komma väl förberedd till hageljakten kan vi erbjuda de flesta jaktskotten från hoppande rabbitduvor till höga motskott.

Självklart kan ni även skjuta älgmärket och björnpasset med våra instruktörer. Våra instruktörer medverkar aktivt med tips och idéer.

Pris 800 kr / timme (momsfritt) för en person
Pris 1100 kr / timme (momsfritt) för två till sex personer med personlig instruktion
Pris 1500 kr / timme grupparrangemang (t.e.x konferensaktivitet)

Kostnad för ammunition och serieavgift på älgbanan tillkommer.

Skyttesimulator

Bege er på jakt utan att gå ut i skogen med hjälp av skyttesimulator med projektor och vapen. Vi ser till att ni kommer igång och sedan har ni skyttesimulatorn för er själva. Öva prickskytte eller bege er ut på vildsvinsjakt, ett antal jaktalternativ finns. Kombinera detta lättsamma skytte med bastubadet. Simulatorn ligger i direkt anslutning till vår bastu. En kul kvällsaktivitet efter konferensdagens slut

Skyttesimulatorn - Pris per dag eller kväll 1500 kr ex moms

Bokning av skyttesimulatorn sker via Öster Malmas reception på tfn. 0155- 24 62 28 eller info@ostermalma.se

Personlig skytteinstruktion

För frågor och bokning om skyttet, kontakta vår skytteinstruktör Ted Lagrelius på
ted.lagrelius@jagareforbundet.se.
Då det är mycket bokningar på skjutbanan kan det eventuellt dröja med svar.

För öppettider och frågor kontakta receptionen på Öster Malma tfn. 0155-24 62 28, eller info@ostermalma.se