Inled julen med ett besök på Öster Malma

Julmarknad på Öster Malma
Kom och besök vår julmarknad mellan klockan 10 - 16 den 23:e samt 24:e november. 100-talet utställare fyller hela Öster Malma med en härlig julkänsla. Slottet med omgivning kommer att sprida julstämning i form av hantverk från lokala tillverkare, viltkött, sylt, ost, härliga blomsterarrangemang och mycket mer!

Parkering 50/kr per bil, annars inga avgifter för att besöka vår julmarknad.

Julmarknadslunch 195 kr/person (barn 3-6 år 75 kr, 7-12 år 110 kr). Det går tyvärr inte att boka bord dessa dagar.

Vårt julbord med smak av det vilda
Välkommen till ett genuint julbord i slottsmiljö med vilda rätter ur skogens eget skafferi och med ett absolut sagolikt gottebord. Julens alla härliga dofter och smaker ackompanjeras av smyckade julgranar och vackra blomsterarrangemang. Glöggen serveras rykande varm vid värmande eldar ute i Öster Malmas fina natur en halvtimme innan julbordssittningarna börjar.

Det första julbordet serverar vi den 27 november och det sista den 21 december.
Vi erbjuder både lunch- och kvällssittningar. Boka bord nu!

Kvällssittningar
Onsdag till lördag från kl 18. Pris 595 kr/person (barn 3-6 år 250 kr, 7-12 år 325 kr)

Julbord till lunch
Lördag och söndag från kl 11.30. Pris 595 kr/person (barn 3-6 år 95 kr, 7-12 år 195 kr)

Jullunch
Serveras torsdag och fredag från kl 11.30. Pris 355 kr/person (barn 3-6 år 95 kr, 7-12 år 195 kr)

Boka en julbordsweekend!
Boka in en härlig weekend hos oss i genuin slottsmiljö. Efter glögg, mat från skogens skafferi och ett härligt gottebord kan du avsluta din kväll i vår relax innan du intar din sköna säng mätt och belåten.

Julbordsweekend är bokningsbar mellan den 27 november till den 21 december 2019 med ankomstdag onsdag till lördag.
- Julbord, övernattning med del i dubbelrum i vårt nyrenoverade hotell samt frukostbuffé: 1 395 kr /person
- Julbord, övernattning i vårt B&B i slottsflyglarna samt frukostbuffé 1095/person (ej WC och dusch på rummet).