Vi söker en receptionist

Om rollen:
Som receptionist på Öster Malma är du vårt ansikte utåt och är en stor del av våra kunders första intryck. Förutom sedvanliga arbetsuppgifter för reception och konferens så är du även behjälplig i vår gårdsbutik och restaurang, vi arbetar tillsammans över våra olika serviceområden för att erbjuda bästa tänkbara service till våra besökare. Du kommer vara schemalagd dagtid varannan helg samt dagtid måndag till fredag.

Vem är det vi söker:
Ett måste är att du har erfarenhet från reception. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet där du som person är initiativtagande och ser vad som behöver göras för att driva uppgifter framåt. Du är service-minded och har ett genuint intresse av att hjälpa till och göra det lilla extra för både kunder och intern personal.

Andra bra egenskaper vi önskar:
Du trivs både med att arbeta i grupp och är strukturerad och målfokuserad. Snabb, men noggrann och ser lösningar för de flesta situationer som kan uppstå. Du är stresstålig och är van att arbeta med många bollar i luften.

Vi erbjuder:
Ett varierande arbete med stort ansvar. En härlig arbetsmiljö tillsammans med glada kollegor, där alla hjälps åt.

Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till anna.jensen@ostermalma.se senast den 20 september. Vi kommer att påbörja intervjuer omgående.

Frågor? Välkommen att kontakta Anna Jensen på 072-741 47 33 eller maila på anna.jensen@ostermalma.se

Läs mer om vår verksamhet på www.ostermalma.se

Vi söker servitris / servitör till vår viltrestaurang.

Vi söker dig som är fokuserad på kvalité samt van att arbeta självständigt och i grupp genom att ta egna initiativ. Du kommer vara ansvarig under vissa kvällar, vilket innebär att du då bland annat leder andra. Kvalitet och flexibilitet är viktiga delar i ditt arbete. I restaurangen på Öster Malma sker bland annat: lunchservering samt olika middagsarrangemang.

Vem är det vi söker:
Vi säker dig med några års erfarenhet av restaurangverksamhet. Du är en serviceinriktad person, som levererar service med personlig omtanke och hjärta samt ett glatt humör.

Körkort och bil är ett krav då de allmänna kommunikationerna är dåliga till oss. Tjänsten är 100 % tillsvidare med 6 månaders provanställning, vi kan även tänka oss att tjänsten är 80 %.

Vi erbjuder:

Frågor? Välkommen att kontakta Sofia Nilsson på 0155-24 62 77 eller maila på sofia.nilsson@ostermalma.se

Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till sofia.nilsson@ostermalma.se senast den 20 september. Vi kommer att påbörja intervjuer omgående.

Läs mer om vår verksamhet på www.ostermalma.se

Vi söker extra serveringspersonal för kvällar och helger

Arbetet innebär, under vardagskvällar servering vid sittande middagar. Under helgerna innebär det bland annat arbete vid vårt Afternoon Tea, dagens lunch samt middagar på kvällarna.

Vi ser gärna att du arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare.

För frågor, kontakta Sofia Nilsson på tfn 0155-24 62 77
Eller maila till sofia.nilsson@ostermalma.se

Vi söker extra diskpersonal för kvällar och helger

Vi söker dej som är effektiv och gillar fysiskt arbete. Vi har behov av diskpersonal både under dagtid vardagar samt dag och kvällstid under helgerna.

Vi ser gärna att du arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Du skall vara minst 18 år. Körkort och bil är ett krav då de allmänna kommunikationerna till oss är dåliga.

För frågor, kontakta Sofia Nilsson på tfn 0155-24 62 77
Eller maila till sofia.nilsson@ostermalma.se