Vi söker servitris / servitör till vår viltrestaurang.

Vi söker dig som är fokuserad på kvalité samt van att arbeta självständigt och i grupp genom att ta egna initiativ. Du kommer vara ansvarig under vissa kvällar, vilket innebär att du då bland annat leder andra. Kvalitet och flexibilitet är viktiga delar i ditt arbete. I restaurangen på Öster Malma sker bland annat: lunchservering samt olika middagsarrangemang.

Vem är det vi söker:
Vi säker dig med några års erfarenhet av restaurangverksamhet. Du är en serviceinriktad person, som levererar service med personlig omtanke och hjärta samt ett glatt humör.

Körkort och bil är ett krav då de allmänna kommunikationerna är dåliga till oss. Tjänsten är 100 % tillsvidare med 6 månaders provanställning, vi kan även tänka oss att tjänsten är 80 %.

Vi erbjuder:
Ett varierande arbete med stort ansvar. En härlig arbetsmiljö tillsammans med glada kollegor, där alla hjälps åt.

Frågor? Välkommen att kontakta Sofia Nilsson på 0155-24 62 77 eller maila på sofia.nilsson@ostermalma.se

Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till sofia.nilsson@ostermalma.se. Vi kommer att påbörja intervjuer omgående.

Läs mer om vår verksamhet på www.ostermalma.se

Vi söker extra serveringspersonal för kvällar och helger

Arbetet innebär, under vardagskvällar servering vid sittande middagar. Under helgerna innebär det bland annat arbete vid vårt Afternoon Tea, dagens lunch samt middagar på kvällarna.

Vi ser gärna att du arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare.

För frågor, kontakta Sofia Nilsson på tfn 0155-24 62 77
Eller maila till sofia.nilsson@ostermalma.se

Vi söker extra diskpersonal för kvällar och helger

Vi söker dej som är effektiv och gillar fysiskt arbete. Vi har behov av diskpersonal både under dagtid vardagar samt dag och kvällstid under helgerna.

Vi ser gärna att du arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Du skall vara minst 18 år. Körkort och bil är ett krav då de allmänna kommunikationerna till oss är dåliga.

För frågor, kontakta Sofia Nilsson på tfn 0155-24 62 77
Eller maila till sofia.nilsson@ostermalma.se