Vi söker kock med genuint matintresse till vår viltrestaurang.

Efter 7 år har nu vår kock Joakim beslutat sig för att åter flytta till södra Sverige.

Är du intresserad av att ta Joakims plats, vi söker dej som är en lagspelare, men som även visar idérikedom i köket. Öster Malmas Restaurang och Konferens ägs av Svenska Jägareförbundet vilket naturligtvis sätter sin prägel på menyn. Allt viltkött kommer från vårt egna viltslakteri vilket innebär att vi har förmånen att få arbeta med viltkött av bästa kvalitet. Vi erbjuder ett fritt kreativt arbete!

Vi söker dig med några års erfarenhet, ett glatt humör, samt brinner för arbetet.

Arbetet innebär både dagtid med dagens lunch, samt kvällar och schemalagda helger. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast.

Körkort och bil är ett krav då de allmänna kommunikationerna är dåliga till oss.

För mer info kontakta: Köksmästare Kent Rörland på 0703-75 48 46 eller Annelie Karlsson Lenksjö på 0708-19 54 14

Skicka din ansökan till kent.rorland@ostermalma.se
Intervjuer sker löpande så skicka din ansökan idag!

Läs mer om Öster Malma på vår hemsida för att få en uppfattning av den verksamhet vi bedriver här på Öster Malma.

Vi söker extra serveringspersonal för kvällar och helger

Arbetet innebär, under vardagskvällar servering vid sittande middagar. Under helgerna innebär det bland annat arbete vid vårt Afternoon Tea, dagens lunch samt middagar på kvällarna.

Vi ser gärna att du arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare.
Du skall vara minst 18 år. Körkort och bil är ett krav då de allmänna kommunikationerna till oss är dåliga.

För frågor, kontakta Sofia Nilsson på tfn 072- 734 98 60
Eller maila till sofia.nilsson@ostermalma.se