Blekinge

Länsstyrelsen informerar

Den 30 november mellan 17:00 och 20:00 kommer Länsstyrelsen i Blekinge att ge möjlighet att boka tid för personlig hjälp med registreringsfrågor för älgjaktsområden.

2016-11-03

De flesta som har uppdrag inom älgförvaltningen har ett jobb under dagtid. För att fler ska kunna få möjlighet till mer personlig hjälp så kommer vi nu prova med en möjlighet att träffa jakthandläggaren även på kvällstid på Länsstyrelsens kontor i Karlskrona.

Den 30 november mellan 17:00 och 20:00 kommer Länsstyrelsen i Blekinge att ge möjlighet att boka en halvtimme för personligthjälp med registreringfrågor för älgjaktsområden. Tiderna kan i första hand bokas av de som är företrädare för ett älgjaktsområde, men i mån av tid kan även andra ges möjlighet.

Varje möte är ca 30 minuter och bokas enklast via mail till ulf.rosander@lansstyrelsen.se

Jag måste ha er bokning senast kl 08:00 den 28 november 2016

Det är begränsat antal möten så det är först till kvar som gäller!

Vi kommer att prova detta upplägg några gånger för att se om det är något som kan underlätta för alla inblandade.

Nästa tillfälle planeras bli i början av januari och kommer även då att handla om registreringsfrågor för älgjaktsområden.