bakgrund

Blekinge

Ge inte upp lämna inte

2021-06-07

Nu hakar jag på en mycket god idé. Kampen för jakten kan vi inte ge upp. Funderar ni på att lämna Sv Jägareförbundet efter helgens lågvattenmärke, gör inte det! Ändra ditt medlemskap till någon av de länsföreningar som stod bakom Henry Sténson. Det är gjort med ett enkelt telefonsamtal, mejl till medlemsservice eller på din personliga sida på sv jägareförbundet. På så sätt stödjer du de som jobbar hårt för medlemmarna och jaktens framtid i Sverige och som vill se en ändring till ett starkare förbund. Samtidigt sänder du en tydlig signal till de län som ansvarade för den sandlåde nivå som genomsyrade hela stämman.

De län som kämpar hårt och rättvist får fler medlemmar därmed bättre ekonomi och vad viktigare, fler ombud till kommande stämmor då ombud baseras på hur många medlemmar ett län har.

Kom igen, ge inte upp 💪🏻
Stöd någon av följande län som ställer upp för medlemmarna, ett starkt förbund även i framtiden och Henry Sténson.

Norrbotten Jägareförbundet Norrbotten
Dalarna Jägareförbundet Dalarna