Här kommer årets inbjudan till JägarSM i Skillingaryd/Hook den 12-13 augusti.

Sista anmälan är den 3 juli, tacksam om detta kan respekteras. Tänk på att även ni som skall skjuta Dam, Junior, Yngre Oldboy, Veteran 60+ & Veteran 70+. Måste anmäla er före detta datum.

Hej!

Här kommer årets inbjudan till JägarSM i Skillingaryd/Hook den 12-13 augusti.

Sista anmälan är den 3 juli för samtliga klasser även för er som skall skjuta den 11 augusti, tacksam om detta kan respekteras.

Är det så att Ni inter skickar skyttar så meddela detta så vi kan ta in reserver från andra län

Bifogar också inbjudan till kombinerat SM för dam, jun, oldboys och veteran också. Anmälan dit gör varje skytt själv men har Ni möjlighet att sprida information om detta är vi tacksam.

Detta mejl har sänts till de skytteansvariga i länsförbunden, om ej sådana funnits till ordförande, samt för kännedom till länsansvariga konsulenter.

Lars Björk

Jaktvårdskonsulent