S Älvsborg

Värva en vän!

Värva en vän och ni får varsitt par handskar! Din vän får allt bra som som ingår i medlemskapet och dessutom ett par användbara handskar från 5Etta. Det får du också, som tack för hjälpen.

2020-04-04

Din vän swishar sitt personnummer + strl. X +  ditt personnummer + strl. Y till 123 6261 986. Då får både du och din vän varsitt par handskar. Hens medlemskap räcker dessutom extra länge – ända till 30 juni 2021.

Medlemskapet kostar 600 kronor för ordinarie medlem och 300 kronor för ungdomsmedlem. Medlemskapet innehåller allt ni behöver - vår medlemstidning Svensk Jakt, våra medlemsrabatter, erbjudanden och samtliga försäkringar. Mer om vad medlemskapet innehåller.

Handskarna finns i storlekarna 7 (liten dam) till 11 (stor herr).

Är din vän osäker på om han eller hon är medlem? Prata med vår medlemsservice, 020-22 00 10 eller medlem@jagareforbundet.se

Erbjudandet gäller till och med den 30 april.