bakgrund

V Götaland Väst

Skyttesimulator till salu!

En av länsföreningens skytttesimulatorer skall säljas.

2016-09-01

För ett antal år sedan införskaffades 2 skyttesimulatorer till Svenska Jägareförbundet Västra Götaland Väst. En står på Skogaryd och en hos Hisingen Göteborg.

Vi kan konstatera att det inte är lämpligt att låna ut dessa vilket har varit meningen.  Datorutrustningen är känslig för transporter mm. Nu har Hisingen Göteborg inkommit med förslag om att köpa anläggningen som står hos dem. Den kommer då vara fast uppställd och övriga kretsar ges möjlighet att komma dit för att träna.

Eftersom övriga Bohuslänskretsar har varit med och bekostat anläggningen, genom att avstå kretsbidrag för det året de köptes in, så ges alla Bohuslänkretsar möjlighet att komma in med bud. Då för att ta över anläggningen.

För frågor hör av er till ordförande Göte Johansson 0702-322402

Anbud skickas till sekreteraren Magnus Fabbe Nilsson på mail pinello@telia.com .

Sista datum för anbud är 2016-09-19